کیک بلک فارست

360,000 تومان435,000 تومان

کد محصول 7007a دسته بندی برچسب ها , ,

کیک بلک فارست یکی از کیک های خیلی پرطرفدار در کشور آلمان بشمار میاد که چند سالی است در ایران هم هوادارهای خودش رو پیدا کرده. قنادی دلوین خیابان جردن، یکی از اون شیرینی فروشی هایی هست که به ذائقه همه مشتریهاش اهمیت میده. ما هر شیرینی که در دنیا و ایران محبوب باشه رو با بهترین دستور پخت و کیفیت برای شما تهیه میکنیم.
کیک بلک فارست در واقع یکی از کیک های سنتی کشور آلمان محسوب میشه و ترجمه لفظی اسم این کیک جنگل سیاه هست. این شیرینی در واقع یک نوع کیک گیلاس است که خاستگاه اولیه اش منطقه جنگل سیاه (بلک فارست Der Schwarzwald) واقع در جنوب غربی آلمان بوده و اولین بار در قرن 16 و در همین مکان پخته شده. اما نوع امروزی این کیک توسط آقای پيستری شف در سال 1915 درست شد و در سال 1949 به سیزدهمین کیک معروف آلمان تبدیل گشت.
کیک بلک فارست به طور سنتی از چند لایه شکلات و خامه درست میشه که با فرم خاصی تزیین میشوند. خیلی از دوست داران شیرینی، لذت خوردن این کیک رو به کسانی که عاشق خامه و شکلات هستند توصیه میکنند. البته همیشه تزیین سنتی این کیک هم به خودی خود طرفداران زیادی داشته. برای تزیین کیک بلک فارست آلمانی، غالبا از شکلات رنده شده و آلبالو (یا بلک بری) روی کیک استفاده میشده که خودش میتواند هر آدم عاشق شکلاتی رو وسوسه کند.

ما هم برای تهیه کیک بلک فارست از بهترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده میکنیم و دستور پخت ویژهای رو داریم. به همین خاطر هم طعم این کیک برای شما جذاب و ماندگار میشه. البته تزئین کیک بلک فارست قنادی دلوین با کیکهای آلمانی کمی متفاوت تره، ولی مزه اون چیزی هست که شما خواهید پسندید.
از کیک بلک فارست قنادی دلوین میتوانید برای پذیرایی از مهمونها در جشنها، مهمونیها، مراسمهای خودمونی، درهمیها، تولدها، قرارهای دوستانه و عاشقانه خودتون استفاده کنید تا طعم متفاوت و جالب اون خاطره خوشی رو تو ذهن دوستان به جای بگذارد.

ترکیبات اصلی کیک بلک فارست تهیه شده در قنادی دلوین شامل مواد زیر میشه:
• مافین شکلاتی
• خامه آلبالویی