کیک ردولوت

245,000 تومان435,000 تومان

کد محصول 7006a دسته بندی

کیک رد ولت یکی دیگه از دسرهای کیکی خوشمزهای به حساب میاد که خیلی از ما بهش علاقه زیادی داریم. رنگ قرمز جذاب این کیک پرطرفدار، جزو ویژگیهای خاص اون محسوب میشه که تونسته عده زیادی رو جذب خودش کنه. شما میتونید همه روزه کیک رد ولت تازه رو از قنادی دلوین خیابان جردن تهیه کنید. با این کیک روی میزتون رو با یک رنگ قرمز عاشقانه برای دوستانتون تزئین کنید.
کیک رد ولت در اصطلاح به معنی کیک مخملی قرمز هست. این اسم رو از روی ظاهر زیبای کیک براش انتخاب کردند و در کل دنیا این نوع شیرینی رو با همین اسم میشناسند. قیافه این کیک شبیه یک کیک اسفنجی با رنگ قرمز به نظر میرسه، اما حقیقت اینه که طرز تهیه کیک رد ولت اصلا شبیه کیک اسفنجی ساده نیست.
کیک رد ولت در اصل یک شیرینی چند لایه شکلاتی ست که میتونه به رنگهای قرمز روشن، قرمز تیره و یا قهوه‌ای مایل به قرمز پخته بشه. در اغلب موارد نیز روی این کیک رو با کرم پنیری سفید و یا نوعی کرم کره‌ای به نام باترکریم میپوشانند که علاوه بر خوشمزه تر شدن، باعث جذابیت بصری اون هم میشه.
کیک رد ولت بافت لطیفی داره و میتونید اون رو برای پذیرایی از مهمونها در مراسمهای مختلف به خصوص جلسات خصوصی استفاده کنید. رنگ زیبای این کیک علاوه بر حس چشایی، ذوق بصری مهمان شما رو هم قلقلک میده و فضای شادتری رو براتون خلق میکنه.
راز خوشمزه گی کیک رد ولت، در استفاده از سرکه و پنیر در تهیه اون هست. این کیک که اولین بار در قرن 19 توسط آمریکاییها پخته شد، تا امروز از محبوبیت خوبی برخوردار شده. رنگ قرمز کیک به دلیل تاثیر پودر کاکائو و خاصیت اسیدی سرکه سفید بوجود میاد و معمولا برای تهیه این کیک از هیچ رنگی استفاده نمیشه.
کیک رد ولت تهیه شده در قنادی دلوین یکی از پر طرفدارترین محصولات این قنادی خیابان جردن بشمار میاد که از مواد درجه یک برای پخت اون استفاده شده. بهتون توصیه میکنیم اگر یک قرار عاشقانه و دوستانه رو تدارک میبینید، از این کیک شیرینی فروشی دلوین برای پذیرایی استفاده کنید.
ترکیبات اصلی کیک رد ولت تهیه شده در قنادی دلوین شامل مواد زیر میشه:
• خامه
• پنیر ماسکارپونه
• پنیر لبنه