باقلوای هاووج(مغز گردو)

330,000 تومان

کد محصول 5002 دسته بندی

باقلوای استانبولی هاووج با مغز گردو جزو یکی از خوشمزهترین و پرطرفدارترین دسر و شیرینی های ترکیه محسوب میشه که کمتر کسی میتونه بگه طعم بینظیر اون رو دوست نداره. قنادی دلوین خیابان جردن همیشه سعی کرده مجموعه کاملی از شیرینی ها و دسرهای ملل مختلف رو برای مشتریان عزیز خودش آماده کنه. از اونجائی که باقلوا یکی از مهمترین و معروفترین شیرینی های دنیا شناخته میشه و توی ایران هم طرفدارای زیادی داره، شیرینی فروشی ما کلکسیون کاملی از این دسر خوشمزه رو برای شما تهیه و پخت میکنه تا از طعمش لذت ببرید.
باقلوا در واقع یکی از شیرینی های سنتی و با قدمتی به حساب میاد که توی بیشتر کشورها از جمله یونان، بلغارستان، ارمنستان، عربستان و ترکیه اون رو به صورت سنتی میپزند. اما این شیرینی از زمان عثمانیها در ترکیه شهرت و محبوبیت خاصی پیدا کرد. جالب بدونید باقلوا از همون اول جزو شیرینی های درباری و لاکچری بوده که مردم عادی پول خرید اون رو به راحتی نداشتند. باقلوا انواع مختلفی داره که شامل باقلوای بورما، بلبل یواسی، فیستیکلی سارما، شوبیت و چندیدن مدل دیگه میشه. باقلوای استانبولی هاووج با مغز گردو هم یکی از همین نوع باقلوا به حساب میاد.
قنادین دلوین انواع متنوعی از باقلوا رو برای شما تهیه میکنه. باقلوای استانبولی هاووج با مغز گردو یکی از باقلواهای خوشمزه و پر طرفدار هست که داخل اون با مغز گردو پر شده.
طرز تهیه باقلوای استانبولی هاووج با مغز گردو ، به راحتی شیرینی های دیگه نیست و همه شیرینی فروشی ها شرایط و مهارت پخت باقلوا رو ندارند. اما ما توی قنادی دلوین خودمون این شیرینی خوشمزه رو خودمون برای شما آماده میکنیم تا از کیفیت و تازگی اون مطمئن باشیم.
مواد اولیه مصرفی در باقلوای استانبولی هاووج با مغز گردو تاثیر خیلی زیادی در کیفیت اون دارند. پس سعی کنید باقلوا رو از یکی از شیرینی فروشی هایی تهیه کنید که مثل قنادی دلوین خیابان جردن از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک استفاده میکنه.
ترکیبات اصلی باقلوای استانبولی هاووج با مغز گردو تهیه شده در قنادی دلوین شامل مواد زیر میشه:
• مغز گردوی تازه
• زعفران
• پودر هل
• خمیر باقلوا