کیک شیر عسل

245,000 تومان

کد محصول 2024 دسته بندی

کیک شیر عسل یکی از دسرهای خوشمزه و جذاب ترکیه هست که در ویترین شیرینی ها و دسرهای رنگارنگ قنادی دلوین در دسترس شما است. قنادی دلوین یکی از شیرینی فروشی های خوب جردن هست که خوشمزه ترین و با کیفیت ترین دسرهای معروف دنیا رو به شما ارائه میکنه.
کیک شیر عسل دسری خیلی باحاله که سفره شما رو رنگی و جذاب میکنه. پذیرایی از مهمونها با این کیک خوشمزه باعث به یاد موندنی شدن لحظات شاد مهمونیهاتون میشه.
این دسر یک نوع شیرینی ترکیهای هست که پایه اصلی اون از شیر عسل درست شده. البته قنادی دلوین داخل کیک شیر عسل خودش از خامه قنادی هم استفاده میکنه تا مزه و شکل بهتری رو به اون بده.
شیر عسل به کار رفته در این نوع کیک در واقع یک از محصولات جانبی شیر به حساب میاد. به طور کلی پروسه تولید شیر عسل اینطوری هست که 60 درصد از آب موجود در شیر گاو رو تبخیر و بعد عامل شیرین کنندهای رو به اون اضافه میکنن. محصول نهایی این کار، ماده ای چسبناک، شیرین و کاراملی شکل میشه که همه اون رو با اسم شیر عسل میشناسن. شیر عسل رو خیلیها به عنوان دسر و یا صبحانه استفاده میکنن و اولین بار این کار توسط سرخپوستهای آمریکایی برای نگهداری از شیر ابداع شده.
دلیل محبوبیت کیک شیر عسل به خاطر خاطره انگیز بودن و طعم به یاد موندنی شیر عسل هست. به همین دلیل هم این کیک خوشمزه رو سر هر سفرهای بگذارید، همه با اشتیاق و اشتها میل میکنن. پس اگر شما هم یک مهمونی ویژه با مهمانهای ویژه دارید، حتما از این کیک به قدر کافی سر سفره استفاده کنید.
کیک شیر عسل قنادی دلوین از مواد با کیفیت و درجه یک تهیه شده تا طعم به یا موندنی اون هیچ وقت از ذهن شما پاک نشه.
ترکیبات اصلی کیک شیر عسل تهیه شده در قنادی دلوین شامل مواد زیر میشه:
• شیر عسل
• خامه قنادی