کرم بروله تک نفره

65,000 تومان

کد محصول 2012 دسته بندی

کرم بروله یکی از معروفترین دسرهای دنیا به حساب میاد که توی اکثر رستورانها، کافی شاپها و شیرینی فروشی های لوکس کشورهای مختلف میتونید اون رو پیدا کنید. قنادی دلوین خیابان جردن هم این دسر خوشمزه و پر طرفدار رو توی سبد محصولات متنوع خودش برای شما تهیه کرده، تا بتونید از طعم خاص و هیجان انگیز اون لذت ببرید.
کرم بروله در اصل یک دسر خیلی مشهور فرانسوی هست که با یک سبک خاص و خلاقیت جالب درست میشه. جالبه بدونید کلمه بروله (brûlée) در زبان فرانسه به معنی سوخته هست و علت نام گذاری این شیرینی خوشمزه به دلیل سوزوندن روی اون با روشهای خاص خودش بوده.
کرم بروله (یا همون کرم سوخته) یک دسر خامهای بر پایه کاستارد به حساب میاد که به صورت سرد سرو میشه. مشخصه این دسر ویژه در حقیقت پوشش لایه‌ای نازک و ترک خورده از شکر کاراملی هست که روی خامه نرم اون قرار میگیره. این لایه که خیلی هم شیشهای و شکننده است به وسیله سوزوندن کرم روی دسر درست میشه.
یک کرم بروله حرفهای اون دسری هست که مرکز کرمی نرم و خوشمزهای داره که همزمان رویه‌ای قهوه‌ای ترک خورده ش برای شما دلبری میکنه. در واقع خلاقیت این دسر جذاب در تضاد بافت نرم و ابریشمی داخل اون با رویه شیشهای ش به حساب میاد.
شما میتونید از کرم بروله برای تزئین سفره غذا، پذیرایی، عصرانه و … استفاده کنید تا رنگ و لعاب سفرتون مدرنتر و شیکتر باشه. این دسر در دو سایز تک نفره و دو نفره در ویترین شیرینی فروشی دلوین در دسترس شما قرار گرفته.
یادتون باشه کرم بروله رو خیلی از شیرینی فروشی ها تهیه میکنند، اما کرم بروله قنادی دلوین یک چیز دیگه است. چون ما همیشه از مواد اولیه با کیفیت و دستور پختهای خاص خودمون استفاده میکنیم تا شما رو با طعم واقعی شیرینی ها و دسرهای اروپایی آشنا کنیم.
ترکیبات اصلی کرم بروله تهیه شده در قنادی دلوین شامل مواد زیر میشه:
• خامه صبحانه
• خامه قنادی
• شکر
• وانیل